Eindelijk eens uniek!

Weet je waar ik zo’n hekel aan heb? Dat wanneer ik uitga in een nieuw truitje van de H&M, er nog vijf andere meiden rondlopen die ‘toevallig’ ook dat truitje aanhebben. Of dat, wanneer ik eindelijk al m’n geld bij elkaar heb gespaard om de nieuwste en mooiste laptop te kopen, de rest van de wereld deze ook al lijkt te hebben. Maar gelukkig, er is goed nieuws. Ik kan nu een mobiel op maat laten maken die uniek is, zodat ik zeker weet dat er niet nog 5000 mensen in Nederland zijn die het ook wel leuk vonden om hem te kopen!

Het bedrijf zzzPhone produceert namelijk jou mobiele telefoon precies op maat. Voor iets minder dan 150 dollar heb je bijvoorbeeld een camera, GPS, allerlei software, touch screen, nog een camera en stereo speakers op je telefoon. Of niet, wat jij wilt. En om het echt uniek te maken kun je je mobiel ook nog een leuk kleurtje geven. Blauw, groen, paars, goud? It’s all up to you.

Het enige wat ik me nog afvroeg is waarom het de zzzPhone heet. Er is voor deze naam gekozen omdat de telefoons is China worden gemaakt en ‘zzz’ staat voor de Chinese karakters voor de termen ‘personal’, exclusive’ en ‘expert’. Het is maar dat je het weet. En nu ga ik eens even bedenken wat ik allemaal voor functies op mijn nieuwe mobiel wil..


nujij Technorati Stumbleupon del.icio.us ekudos ekudos

pocketlog - is proudly powered by 220v
Smashing Magazine - Design Disease - Blog and Web - Dilectio Blogger Template